torsdag den 13. oktober 2011

Frisør, shampoo og nyt indkøb

Jeg er blevet klippet i dag. Jeg tror det er blevet rigtig godt... Men kender I til det, at frisøren bare ikke kan sætte ens hår?
Jeg synes krøllerne er alt for små og adskilte. Jeg kan bedre lide, at mit hår har mere fald end krøller, og totterne må også gerne se tykke og samlede ud... Nå, men jeg sætter en elastik i (og så skal jeg vist også have lidt make-up på :-)) inden jeg tager til Århus og shopper i eftermiddag. Der er i hvert fald krøller nok til en tyk hestehale!

Jeg tør ikke spørge min frisør om hun vil sætte håret anderledes, men jeg gjorde til gengæld noget andet grænseoverskridende i dag; jeg tog min egen shampoo med! Uha, det havde jeg det dårligt med. Men jeg kan altså ikke særlig godt tåle sådan en parfumeret vask, og jeg har desuden fundet en ny shampoo uden sulfater, som jeg gerne vil give en chance, så den kom altså med. (Mere om sulfatfri shampoo og krøller en anden dag.) Heldigvis var der ingen sure miner, og det havde hun tit prøvet før, så det kan man altså godt tillade sig. Nice to know...

Jeg har også længe ledt efter et godt hårprodukt, der kan samle håret og give lidt volumen, som man kan bruge i vådt hår og som overholder mine krav om "ingen parfume, ingen parabener", og det fandt jeg sørme i dag. Et hurtigt kik på ingredienslisten, en afprøvning i håret, og den kom med mig hjem. Den glæder jeg mig til at afprøve!
Volume Spray fra Soulglow (ca. 180 kr.) og Shampooing mousse fra A-derma (ca. 120 kr.)

1 kommentar:

  1. Hi hi a pos pos det med at sætte hår, jeg siger altid til mine kunder at de meget gerne må rette i håret, hvis de ikke kan li´det jeg styler :O)

    <3
    Pia Sabine

    ps. og tak fordi du nu følger mig, vinderen bliver offentliggjort om mandagen :O) Dejlig dag

    SvarSlet