tirsdag den 18. oktober 2011

Ikk' ked af det

Det sjældne skete, at jeg to gange indenfor én uge fik tid og mulighed for en shoppetur. Fantastisk! Denne gang i min hjemby, Holstebro, hvor jeg ikke har handlet længe. Som sædvanligt gik jeg efter ting fra min liste, men man skal nu aldrig sige aldrig, hvis man falder over noget skønt ;-)

Jeg kom hjem med disse ting...



Med det samme jeg træder indenfor hos mine forældre, udbryder min mor: "Har du handlet i Dorte K? Du er ikk' ked af det!" (hvilket er jysk for: "Det er en dyr butik") Og nej, det var jeg bestemt ikke! Jeg havde nemlig fundet en lækker og tidsløs sort cardigan fra Customized i cashmere og silke på tilbud til 480 kr. Den er sååå lækker, og kommer slet ikke til sin ret på billedet. Men det var bestemt ikke det eneste, jeg fandt i Dorte K, der både havde en smuk uldjakke fra Isabel Marant og de fede pistolstøvler fra Acne. Begge disse blev dog i butikken ;-)

Derudover fandt jeg et par fine, mønstrede strømpebukser i Tøj og sko fra Caroline Flemings hånd. Ikke fordi jeg hverken er særlig vild med Tøj og sko eller Caroline Fleming, men strømpebukserne er flotte, og til en god pris: 120 kr.

Det sidste var et absolut uplanlagt køb, men i butikken Perlefest fandt jeg et lækkert (herre)armbånd i mørkegråt læder til den nette sum af 58 kr. Jeg kunne vildt godt tænke mig at sætte en urskive i, men indtil videre er den nu også lækker med det simple sølvstykke...

1 kommentar: